środa, 19 grudnia 2012

Wesołych Świąt!!!

To już ostatni post przed świętami ( tak myślę ), dlatego życzę wszystkim spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

A to moja ostatnio poczyniona ozdoba, chociaż chciałam ją zrobić jak tylko zobaczyłam tutaj .
Wiedziałam, że muszę taką mieć i już!
Trochę trwało zgromadzenie potrzebnych materiałów, ale udało się jeszcze przed świętami.





Bardzo mi się podoba!!! Jest cudna, te maleńkie różyczki i pączki!!!
Ja tylko ściągnęłam pomysł od Pani Ani, która jest genialna i robi fantastyczne rzeczy.
Pozdrawiam gorąco i dziękuję za komentarze.
WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

2 komentarze:

  1. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.