czwartek, 22 stycznia 2015

Etui na telefon

Zobaczyłam to cudo i wiedziałam,że muszę zrobić coś podobnego.Bardzo dziękuję Asi za podpowiedź jak tego dokonać. Nie obeszło się bez błędów, nie we wzorze ale w dobraniu odpowiednich nici. Chciałam żeby środek był zrobiony grubszą nicią i nawlokłam sobie koraliki na kordonek.3.648 koralików i jak zaczęłam robić to okazało się, że nitka jest zbyt gruba i wygląda to fatalnie. No więc nawlokłam kolejne 3.648 koralików na nici di dżinsu i wygląda to tak:




Zrobione z TOHO 11 silver lined na 76 koralików w rzędzie.
Tu podczas nawlekania

Obawiałam się, że będzie za wąskie dla mojego telefonu i niestety słusznie. Mój telefon jest troszkę za szeroki. Trudno. Mam już narysowany wzór na 86 koralików w rzędzie.Kolorystyka będzie inna, ale mam nadzieję, że tym razem trafię z rozmiarem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.