poniedziałek, 28 listopada 2011

Zimowe dekoracje

Skończyłam kilka świątecznych dekoracji.To oczywiście tylko część tego co już zrobiłam.
Moja przygoda z decoupage zaczęła się rok temu w październiku i właściwie od tamtego czasu z małymi przerwami robię bombki,  domki i inne zimowo - świąteczne dekoracje.
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam w internecie przedmioty dekorowane metodą decoupage wpadłam w zachwyt, ale stwierdziłam, że to dla mnie zbyt trudne.Szukałam wtedy prostych wzorów frywolitkowych.Po pewnym czasie znowu natknęłam się na decoupage a ponieważ zbliżały się święta Bożego narodzenia więc było mnóstwo świątecznych dekoracji, cudownych bombek!
No i wpadłam na całego.Cały czas uczę się i próbuję nowych metod dekorowania,podglądam blogowiczki, które robią cudne rzeczy i próbuję robić podobne.
Wiem, że jeszcze wiele muszę się nauczyć ale to co robię sprawia mi ogromną radość.
To tyle, teraz zdjęcia ostatnich prac:

Bombka 14 cm zmrożona mikrokulkami






Domek-na drugim zdjęciu próbowałam uchwycić elementy wypukłe ale nie bardzo widać

 Zimowy krajobraz jeszcze nie zamknięty w "szklanej kuli".


 Pozdrawiam wszystkich zagladających do mnie i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.