poniedziałek, 14 lipca 2014

Powrót?

Dawno mnie tu nie było.Tak wyszło.Teraz może będzie lepiej.
Ostatnio zajmowałam się robieniem sukienki. Inky Pierwszy raz kupiłam wzór, bałam się,że nie zrozumiem wszystkiego, ale wzór jest naprawdę bardzo dobrze rozpisany.
Nie robiłam z włóczki polecanej we wzorze ze względu na koszty, no i ryzyko, że mi nie wyjdzie.



Włóczka ELIAN NICKY kolor 3812 szafirowy, na zdjęciach niestety wyszedł inny. Motki 50gr. 152metry w motku.Wyszło mi 12 motków.
Teraz żałuję, że nie kupiłam włóczki lepszej gatunkowo, ale trudno. Właściwie to jeszcze jej nie przymierzałam, bo cały czas się suszy. Jeśli ktoś zrobi mi zdjęcia w niej, to pokażę, ale będzie ciężko więc nie obiecuję.
Na kołowrotku mam białego merynosa superwash, będę farbowała po uprzędzeniu. Mam w planach cieplutki sweterek na zimę. Pewnie każdy motek wyjdzie w innym kolorze, ale nie będzie mi to przeszkadzało.

1 komentarz:

  1. Cudo! Wspaniała sukienka. Cudny kolor wybrałaś.
    Bardzo jestem ciekawa, jak wygląda na Tobie... Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić chociaż jedno zdjęcie i nam je pokazać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.